2012-01-03

Precis suttit i i nån jävla telefonkö till Novakliniken. Imed det är snart över en månad sen jag gjorde min undersökning och och det visade sig att jag hde brock. Min dåvarande läkare under undersökningen sa att min läkare skulle ta kontakt med mig inom en kort tid. Men har fortfarande varken fått ett brev om en tid eller telefontid.
Blir så lack imed så många gånger jag har fått ont och så.

Så nu har man suttit i en telefonkö för att få en telefontid kl 14.55. Hoppas att dem kan komma med nått posetivt.
Hade verkligen behövt få veta nu vad vi ska göra..
Men måste erkänna att jag verkligen är nervös just nu.
För min läkare är dum ui huvudet.
När jag var hos läkaren första gången så bad min mamma om en gaskopi för att kolla om det är brock så nekade han det. Efter att det visat sig inte vara nån bakterie i magen, leversjukdom eller sockersjuka så gav sig läkaren och lät mig göra en gaskopi.
Och vem fick rätt? Jo jag och min mamma!!!
Vi får se nu hur det kommer gå.
Ha det bra
det ska jag försöka ha

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag hade precis samma sak ! om din läkare heter Peter och är kirurg är det samma fuck face som jag hade ! jag kom in för sjukamagsmärtor och han säger till mig att jag säkert bara är förstoppad !!!! Så efter många om och men kom vi fram till att det var cystor fast hans vägrade kolla efter det för "han är läkaren och han vet" -.- YSTAD SUGER

2012-01-10 @ 13:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0