Utkast: Jan. 21, 2012

Igår var det verkligen en helvetes dag som gick från botten till toppen!
Kände att ju längre jag kom in dagen blev det bara värre och värre. Men igår bevisades verkligen vilka som är vänner och bryr sig om mig när jag inte mår bra. Som tur är hade jag Anton som jag kunde messa med som tyvärr var i Sjöbo så kunde inte åka tll han imed då hade jag en tid att vara hemma.
Men jag hade Emma och Evelin och m.m som fanns för mig. Många försökte verkligen pigga upp mig flera gånger.
Hände att dem lyckades.
Fick värledns överraskning igår oxå.  Var inne på max och hörde helt plötsligt att mobilen ringde.
Jag tänkte direkt då att det är mamma som undrar när jag kommer hem.
Men inte då, för det var Jocke. Och impulsivt så hade han bestämt sig för att köra hela vägen från Trelleborg till Ystad för att träffa mig. Seriöst, blev så glad att jag sprang och hoppa upp i Emmas famn.
Så vid 22.00 tiden var han (och virre + en tjejkompis) i Ystad.
Jätte trevligt att snacka minnen och snacka om hur det kanske hade varit idag om vi inte brytit kontakten.
Sen kl 23.40 körde dem hem mig. Visst det var inte länge vi träffades men det var ändå någon ting.
Och kände för varje stund/minut/ sekund så försvann min sorg och deprission från tidigare på dagen.
Betyde jätte mycket att han körde ända hit för att få mig att må bra.
Tack Jocke♥
Nu har jag oxå suttit och skrivit ner vilka som jag kanske ska bjuda på min 18 årsfest. Några är jag helt 100 på at jag ska bjuda men somliga kommer behöva visa att dem bryr sig om dem vill komma hit, och kommer inte bara för att det ska vara supe. Den har mamma och jag oxå planerat linte för våra uppvakningar.
Ska bli trevligt tycker jag ^^ 
Ni kommer få reda på tid och datum i tidiningen Ystads Allehanda, kommer nu nån dag nästa vecka. Har ni inte den tidiningen så kan ni fråga.

HAPPY FACE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0