2011-12-19

sitter nu och har entrepenörskap.
Inte percis det roligaste men får ändå nått gjort. Eller jah nu kanske det inte blir nått skrivet imed jag skriver här men behöver ta en paus från det. Har gjort ett test om vad vi passar bäst som i vår framtid och vad vi har för personlighet. Bilden nedanom är resultatet. Är faktiskt förvånad att jag passa som så mycket.
Slutar om tyådär 30 minuter sen bli jag hämtad av mamma sen blir det handla sen hem.
Idag kommer en tjej från Ystad Allehanda och ska ntervjua mig och mamma. Vet inte ecakt än vad jag ska säga.
Har ju inte left så mycket så har inte hunnit hänt så mycket i mitt liv. Men men får se hur det går.
Sitter just nu och har börjat få svinont i huvudet så vill bara gå och lägga mig. Och hade redan ont i magen så att det går ut i ryggen så man bara FAN.. vrf ska allt komma idag?
Men men ska jobba vidare nu väl. See ya peace♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0