2011-12-17 skrift 2

Fick så fina och sanna förklaringar på hur jag är som person av Robin.
Det var båder hjärtvärmande och skärande för det känns så sant
p.s Nej robin är inget ragg -.- han är en skolkamrat
Robin: Du är en trevlig person emma, tindrar när du är glad, och får alla nära att dela känslan,vänlig, en riktigt bra vän, och det är...smärtsamt att se dig lida, hur du stöttar och skyttar på dina kamrater även när du mår såhär dåligt. men du är verkligen en stark tjej fast du har det såhär.
man får sällan vila på vägen, det är en konflikt efter en annan var man än väljer gå, men det är det som gör de bra bitarna så vackra'
Jag förstår inte vad personen tänkte, inte ens om jag känt varenda tanke
men ingen borde få gå igenom känslan av att sändas från en bra plats till smärtsam
och, även om jag kanske inte kan stödja dig så mycket, vid den punkten du nu är på, så vill jag att du ska veta: att om jag kunde ändra på det skulle jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0