2012-01 - 31

Happy!

sitter just nu och njuter av livet.
Jag har mina anledningar men inget jag behöver berätta här och nu.
Det kommer sinom tid. Få personer som vet och får veta ^^
Men kan inte mer än säga att jag mått toppen (bortsätt från jag varit sjuk) hela veckan.

kom hem från Thommy för typ 1,5 timme hem. Kollat film, myst typ och dampat satan i verkstaden.
Han A-traktor har blivit påbackad så han skulle försöka fixa ljusen som inte gick.
Not good "/
Blev körd till tåget av Marcus, hade thommy kört sin a-traktor så hade jag aldrig hunnit till tåget "/
Önskar jag inte hade behövt åka hem.  Men han behöver sova för han har skola imorron och det har inte jag.
Studiedag och är ändå trött som fan. Så blir inget långt inlägg.
Ha det bra
Puss haj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0