2012-01-26

Sadface

Så himmla bjs asså.
HAlsen är inget vidare ännu men febern är borta men var hemma idag ändå.
Var en vända inom istan och gjorde några viktiga ärenden.
Och imorron blir det oxå att sitta hemma, städa och köra in till stan med syrran.
Ska hämta tårtorna jag beställt inför mammas födelsedag
Så himmla bajs asså.
Halsen är inget vidare ännu men febern är borta men var hemma idag ändå.
Så kommer inte gå säga grattis till min älskade Karro, krama om min älskade smurf på hennes 18 årsdag :(♥
Var en vända inom istan och gjorde några "viktiga" ärenden + att jag fick träffa Thommy lite ^^
Och imorron blir det oxå att sitta hemma, städa och köra in till stan med syrran.
Ska hämta tårtorna jag beställt inför mammas födelsedag
Nu har jag städat hela kvällen, en klapp på axel för lilla Emma.
Nu ligger jag och vilar både hals och mage.
Inväntar oxå att Thommy ska ringa ^^
han ville snacka lite och så...hihi
kände för att ta en photoShopbild jag gjorde i typ sommras ^^
Blev mcket nöjd med den :D
Puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0