2012-01-23 -

Blä...börjar  bli  sjuk!!

Baaaajs .. sitter och håller på bli sjuk nog :(
började med det vanliga att en liiiiten körten svullna upp och jag tänkte asch, ska bara ha idrott sen sitta ner en lektion ^^ no problem!
Men såååå fel man kan ha -.-
Efter idrotten kände jag inte sååå jätte mycker mer än att min hals svullnat upp med till lunchen, så kunde knappt svälja. Sen när jag började min andra lektion så började jag få sån extrem huvudvärk att jag inte ens kunde anteckna mina saker på datorn.  funny... NOOOT!!!
Sen efter rasten blev jag svintrött och började få frossa.
Nu sitter man på sin säng, tagit en powenap innan middagen men är ändå fortfarande trött.
Hals och bihålsproblem, huvudvär, frossa, ont i ryggen, knäet och trött som FAAAAAAN!!
Nu tänker ni säkert "fan va hon gnäller" men hur är ni själva när ni är sjuka.
Usch fy fan -.-
Nu ska jag ta en låååååååååååååååång dusch och slappna av
Puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0