2012-01-22

Allt är så upp och ner nu. Känslor, svek och sorg blandas till en ända röra.
Ångest om jag väljer rätt, saknaden av någon man tycker om, känslan som slår tillbax när man litar på någon.
Allt var så mycket lättare när man kände att man inte var kär i någon. Visst jag kände saknad för någon och det gjorde ont, mycket ont. Men det gick över. Men när man känner och får höra lögnerna så blir man tom igen.
Men nu känner jag inget sådans. Utan ångest om vad som känns bäst. Det känns så jävla bra just nu, fjärilar i magen men saknaden i hjärtat.
Och fan för det för nu känner jag att jag börjar få ont i magen -.-
Gaaaah.. måste fixa detta snart. Den fucking medicinen funkar inte.
Får  se hur denna dagen slutar, just nu är det inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0