2012-01-22

UTFYLLNAD.

UTSEENDE

Jag är kortare än 175cm ~ vet inte xD

jag tycker att jag är ful. ~ Nej, men alla har vi dåliga dagar.

Jag blir lätt brun. ~ Ja sådär

Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. ~ ibland

Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. ~ ja det har jag xD

Jag har en tatuering. ~ nej

Jag har haft/har tandställning. ~ Nej 

Jag har glasögon/linser. ~ ja

En helt okänd person har sagt att jag är snygg. ~ Ja

Jag har mer än två piercingar. ~ Ja

Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. ~ Ja ;)

Jag har fräknar. ~ nej

 

FAMILJ

Jag har svurit åt mina föräldrar. ~ ja

Jag har rymt hemifrån. ~ Typ

Mina biologiska föräldrar är ihop. ~ aa

Jag har ett syskon som är under ett år gammal. ~ Nej

Jag vill ha barn nån dag. ~ Ja klart =))

Jag har barn. ~inte än

Jag har mist ett barn. ~Nej

 

SKOLA/JOBB

Jag studerar. ~ aa

Jag jobbar. ~ nej

Jag har somnat i skolan/jobbet ~ ja

Jag har missat mer än en vecka av skolan. ~ ja

Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. ~ ja

Jag har fått sparken. ~ nej

 

SKAMLIGHETER

Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer. ~ ja

Jag har pissat på mig av skratt. ~säkerligen

Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. ~ ja

Jag har gråtit av skratt. ~japps

Jag har limmat fast min hand i något. ~ ehm jaa tror det

Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. ~ ja

Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. ~ haha japp xD

 

HÄLSA

Jag föddes med en sjukdom. ~ nä

Jag har fått stygn på ett öppet sår. ~nej

Jag har brutit ett ben. ~ Nej aldrig.

Mina tonciller har tagits bort. ~ *tonsiller? nej 

Jag har suttit hos läkaren med en vän. ~ Ja

Mina visdomständer har tagits bort. nej

Jag har genomgått en allvarlig operation. ~ nej

Jag har haft vattkoppor. ~ ja

Jag har haft/har astma. ~ ja

 

RESANDE

Jag har åkt mer än 300km på en dag. ~ oohja

Jag har flugit. ~ Ja

Jag har varit i Ryssland.

Jag har varit i Kina.

Jag har varit i England

Jag har varit i Japan.

Jag har varit i USA.

Jag har varit i Afrika.

Jag har varit i Asien.

spanien

frankrike


 

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad. ~nej

Jag har sett en fallande stjärna. ~ja

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna. ~ja

Jag har körkort. ~ mopped ja 

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss. ~ ja

Jag har sparkat en kille mellan benen. ~ ja

Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan. ~ nej men vill

Jag har lekt sanning eller konsekvens. ~ ja

Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme. ~ oboy såfall, yuum

Jag har krockat i en bil. ~ nej men nära

Jag har medverkat i ett skådespel. ~ i skolan ja

Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet. ~ Ja

Jag har fångat en snöflinga på min tunga. ~ ja 

Jag har sett norrskenet. ~ nej

Jag har suttit på ett tak på natten. ~ ja många gånger

Jag har aprillat någon. ~ Ja

Jag har åkt taxi. ~ ja

Jag har ätit sushi. ~ nej

Jag har åkt snowboard. ~ nä

Jag har kört skoter och har skoterförarbevis. ~ nä

 

FÖRHÅLLANDEN

Jag är singel. ~ ja

Jag är i ett förhållande. ~ nej

Jag är förlovad. ~ nej men har varit

Jag är gift. ~ inte än

Jag har varit på en blind date. ~ har blivit bjuden till en på en fest nästa

helg men då kan inte jag xD

Jag saknar någon just nu. ~ jaaa

Jag är rädd för att bli övergiven. ~ ja

Jag har skiljt mig. ~ nej

Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig. ~ Ja

Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit. ~ nej

Jag har sparat något från ett gammalt förhållande. ~ ja

 

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra. ~ säkerligen

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra. ~ ja

Jag har smugit ut utan lov. ~ ja

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar. ~ ja

Jag har fuskat i ett spel. ~ ja

Jag har struntat i ett prov. ~ ja

 

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol. -ja

Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.:nej

Jag kan inte svälja piller.: jo det kan jag

Jag röker. -japp

Jag har blivit diagnostiserad med depression.: nej

Jag tar mediciner mot depression.:nej

Jag har anorexi och/eller bulimi.: nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.:nej

Jag har vaknat gråtande.:ja

Jag har somnat gråtande.:ja

 

DÖDEN

Jag är rädd för att dö. ~ nja

Jag hatar begravningar. ~ har aldrg varit på en

Jag har sett någon dö. ~ nej

Någon nära till mig har försökt begå självmord. ~ nej

Någon nära till mig har begått självmord. ~ nej

 

MATERIALISM

Jag äger en iPod eller en mp3-spelare. ~ja men använder inte den

Jag har en ohälsosam relation med anime/manga. ~ haha ne inte så mkt

Jag har egen TV. ~ ja

Jag har egen dator. ~ jaa

Jag äger många dyra designerväskor. ~ nej

Jag äger något från H&M. ~ jao

Jag samlar på serietidningar. ~ nej

Jag äger något från Benetton. ~ nej

Jag äger något jag köpt på E-bay. ~ nej

Jag äger något från Diesel. ~ Ja

 

SLUMPVIS

Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det. ~ n'r jag är full eller känner jag kan xD

Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang. ~nej xD

Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. ~ ibland

Jag ser på nyheterna. ~Ibland

Jag dödar inte insekter. ~ jo

Jag svär ofta. ~ ja

Jag sjunger i duschen. ~ ibland

Jag är en morgonperson. ~ njae

Jag betalade för min ring. ~ Vilken ring?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0