2012-01-14


Har varit lite oaktiv nu och det ber jag om ursäkt om. Har varit i skolan, varit med vänner och pluggat.
Känner att det har gått bättre nu i skolan. Vet inte  vrf men känns lättare på nått sätt.
Känner att denna helgen är min ensama helg. Skulle träffat en kompis jag inte träffat på över 4 år. I sista sekund blir det avbokar för att han inte pallar köra bild själv och nu sitter han mer och säger att han lovade inget om att komma och att jag inte har mognat eller så. Fattar inte vad det har med saken att göra.
Så får se nu hur det går med denna vänskapen efter detta grället med honom.
Så just nu känner jag total ångest att jag sa nej till att träffa Anton. Kände att efter det grället att jag behövde verkligen en vän. Men tyvärr kunde inte Anton träffa mig så mådde inte bättre för där efter, mer sämre.

Men så tänkte jag på att igår ringde Evelina till Theo från min mobil och sa till honom att han SKULLE träffa mig punkt slut och det ville han verkligen, men sen när jag skrev till honom så kunde han  inte för han skulle jobba halv 2 så var inte lönt. Vilket var synd. Behövde verkligen en vän

Träffade ändå  Fanny och Marcus oxå typ sådär 2 timmar iallafall
. Dem skulle pierca sig. Blev bara bild på fina fanny<3
Blev så assugen nu på att pierca mig men måste vänta tills jag blir 18 för nu godkänner inte mamma fler innan jag är 18. men ska ställa mig och fixa mat till familjen nu så ha det bra.
Tror inte min kväll kommer bli så Happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0