2012-01-05 NEKAD!

Snackade med min läkare idag om åtgärdet av mig brock.
vill ju till 100% ta bort det för det gör så ont att ha det.
Men nej. Min läkare nekade mig till operation och tvingar mig att gå på medicin som inte ens funkar.
Så kommer säkert få gå på dessa i typ 1 eller två månader.
Känner redan nu att dem inte kommer funka för magsyran börjar starta nu.

Asså känner allt jag måste stå ut med nu förtiden blir bara mer och mer.
Är det konstigt jag mår som jag mår.
Kommer bli so det gammla vanliga, man är Happy, får reda på nått, man gråter och den kommer den jävla depritionen. JAG PALLAR INTE MER!!!!
Allt jag vill just nu är att få detta jävla aset till brock ut ur mig. Men hur långt kommer man på det om ens läkare är dum i huvudet.
Nu ska jag gå och fixa mig en anteckningsbok för ska börja skriva matdagbok om vad jag äter om dagarna och om jag får ont av det och när jag får ont, hur jag känner mig innan och efter jag haft ont.
Asså man känner dig som värsta psykfallet -.-
Detta är inte precis min dag
Nått jag får lägga till väl är att om ni har Ystads Allehanda, kolla i den typ 3e eller4e sidan. Jag är med i tidningen från Ungdomenshus :P
See yah

Kommentarer
Postat av: Anonym

men för tusan byt läkare !!

2012-01-10 @ 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0