2012-01-02

Sitter på mit rum nu och inväntar på att jag, pappa och mamma ska käka lunch så jag kan sticka in till stan och träffa folk. Men NEJ! för just nu i detta läge sitter dem bara och typ "bråkar"
Jag ger allt en timme till sen sticker jag in.
Behöver komma här ifrån, behöver träffa mina underbara vänner jag behöver CIIIIGGGG!!!! -.-
Vågar fan knappt gå ner och kolla hur stämningen är, pallar varken höra eller se dem bråka och är rädd att bli indragen.
Usch men har väl inget annat val -.-
Sitter nu och kolla på Plain Jane. Sitter och funderar hur det skulle varit att få vara med där.
På nått sätt hade jag velat det men har ju inget mål som behövs till det.
Är ju lixom inte kär i någon som inte vet om det. Och kommer nog inte bli det på ett bra tag heller.
Så sitter nu och lyssnar på musik som ska ge mig några tankeställare men några gör mig ändå ledsen och är dum nog att lyssna på dem och lära sig att sjunga till dem.
Men behöver gråta ut lite.
Lever tyvärr inte så lätt om man gjorde en gång i tiden. Kommer nog inte göra det på ett tag heller, om jag ens kommer göra det nån gång igen.

The Red Jumpsuit Apparatus – Your Guardian Angel
Skillet – Looking For Angels
Miley Cyrus – When I Look At You
Delta Goodrem – Lost Without You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0