2012-01-01

kan väl säga att mitt 2011 slutade med en bra början men ett sorgset slut.
Början av 2012 var det lite blandat.
Nu ikväll känns det inte alls bra. Helt tomt!
Men vill skriva och Tacka till alla underbara personet jag träffade igår.
Hade svin kul med er, denna kvällen fick mig verkligen att inse hur många vänner som stöttar mig.
Älskar er alla♥
Och stort grattis till Cicce och Emzi som förlovade sig vid 00.00 slaget

Tyvärr nu är min kväll inte det bästa men få hopas det känns nått bättre imorron.
För just nu är jag helt vilse och behöver prata med någon. Lätta mitt hjärta.'
Jag vet inte om det personen kommer läsa detta inlägget nu eller idag eller ens över huvudtaget.
Men annars så tror jag du vet vem du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0