2011-12-17

Sitter och allmänt seriöst och deppar ihop nu.
Från början skulle man spara pengar till att se Asking  men så blev det ändrat för att jag sen inte hade någon att åka dit med av massa dumma anledningar, sen kom några och sa att dem skulle se dem ändå, blir lite sådär då jahap tack för ni förvarnade och nu är de bara ännu fler av mina närmaste som oxå ska se dem,
Asså seriöst sitter och blir allmänt depp nu för ingen frågar  mig knappt om jag kanske vill joina, har bara varit EN som gjort det och det har varit Anton  men sa kasnek för måste fixa pengar, men efter fått veta att jag inte hade haft nått sätt att ta mig hem så tänkte jag nee.. vill inte heller åka helt själv hem.
Men nu kommer ännu fler vänner som ska dig.
Lixom har varit flera gånger det varit såhär.
Deppar fan bara ihop av min onödiga liv
Nu kommer lixom den känslan jag verkligen är säker på att ingen bryr sig.
Finns många som säger forever alone.. mm precis, så känner jag mig nu.
Fuck my life.
Vill seriöst inte mer nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0