2011-12-16

Är helt tolat förvirrad, krossad, sorgsen, deppig, full med känslor och ALLT!!!
Vill inte ha det såhär.. vill bara bli lycklig igen.
Är lycklig att jag har dem vännerna som vill träffa mig och ha kul med mig annars hade jag aldrig klarat detta.
OCh ärliga vänenr som visst kan säga saker som får mig att gråta  när jag får  reda på saker jag egenligen inte vill veta. Men jag är så glad att jag har ärliga vänner. Anton bevisade idag att berätta nått jag egentligen inte ville veta men jag måste veta. Sen gjorde han min kväll bättre oxå.
men har ändå massa förvirrande tankar i skallen,
Mår lixom inte bra heller av att vara osams, grällat med folk eller bara bli dissad av dem som betyder. FUUUCK!!!
Känns typ jag är osams med Joakim, Theo svarar inte mig längre, vill inte veta av min syster och har ångest nu inför min födelsedag.
Aja ska bli spännande och se hur min fördelsedag, uppvaktning och 18 års fest kommer vara.
Fuck this nu ska jag lyssna massa musik med Miranda Lambert
Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0