2012-02-19♥

♥Ännu en dag med en ängel

Skrev ett litet inlägg igår om att jag var hos älsklingen. Jag stack  hem vid tre.
Hann inte vara hemma länge förrens jag bestämmde mig för att jag skulle ändå med till Mari-louise 19 årsfest ^^
Asroligt där med god mat, dryck och trevligt folk ^^
Blev så jätte överraskad oxå av att när vi kollade på en video så sa fanny jag skulle kolla bakom mig. Så ser jag att Thommy oxå hade kommit ♥^^ Visste lixom att Marcus skulle ringa och fråga honom men fick aldrig veta om han skulle komma.
Hade märkt lite att Marcus hade sprungit iväg var gång när hans mobil hade ringt :P

Så efter festen följde älsklingen med mig hem. Blev inte så jätte sent för oss.
Jag kom dit halv sex och var där till halv ett på natten.

Idag blev det massa myspys med älsklingen nu innan han skulle hem.
Får se om man träffar honom nått nu i veckan imed han ska jobba.
Han jobbar lixom mellan 07-16.. och är inte hemma förrens 17.00
Vad ska jag göra dem timmarna hemma hos honom :P
Aja man får se ^^
Saknar dig redan♥
Du är mi corazón♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0