2012-02-26



Har äntligen piercat tungan. Är jääääätte nöjd. visst den är svullen och har jobbigt att äta men så är det. gjorde den igår, stack in till ystad med Fanny, Marcus och Älsklingen♥  Jag och Fanny gick dit medans killarna stack till Willy och handla. Efter jag piercat mig var det direkt hem till Varmlösa igen. Påvägen hem så stanna vi till på doncan. Lilla jag ville ha glas för att kyla ner tungan xD


Hemma igen så tog vi det lugnt.  Mös med Thommy, han masserade mig så jag typ somnade så satte han sig och spela lite xD Vid 5 tiden stack vi hem till mig. Skulle släppa ut hundarna imed mina föräldrar var borta. Så mös jag och Thommy här oxå med lite film och så basta vi oxå. mysmys och jätte skönt att få basta ^^  9 stack vi tillbax till Rydsgård, träffa folk, stack till Skurup Senare med A-traktorn. Snacka med folk, stack på en fest där man träffa på lite folk man kände, sen vid 23.00 stack vi hem till hans morsa och snacka med henne o hennes man. Trevligt.
Sitter nu här hemma, ska snart göra kvällsmat till mig och familjen. Avslutar med en söt bild på en ängel som sover









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0