2012-02-23

♥Saknat dig

Så då har denna dagen oxå gått.
Har mest tagit det lugn, legat i solen och njutit av värmen.
Såjävla skönt.
Efter jag käkat middag så ringde mobilen så var det Thommy. Han frågade om jag ville kommer hem till honom och hans bror i skurup och träffas. Har inte träffat honom på hela veckan så det var skönt att få krama om honom igen.
Ska hem till imorron i Varmlösa. Vi ska fira hans pappa.
Sen på lördag ska jag, Thommy, Jocke + nån mer i till Ystad. Blir Fanny och marcus oxå.
Säger inte vad vi ska göra för  Thommy vet inte än vad vi ska göra hihihi
Och han ska inte få veta förrens vi ska dit ^^
Sen efter så vill killarna dra till SVedala för att käka pizza xD
men nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla vidare på BB
Pöss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0