2012-02-13

Migrän är inte kul!!!!

Har haft migrän hela dagen och det är INTE KUL!!!
Åkt skridskor hela dagen oxå med skolan. det var jätte kul :)
Men nu har man suttit o ränkat matte i ex antal timmar och VERKLIGEN FÖRSÖKT  att inte kolla på facit, och jag tycker det har gått bra :D
Men tog en pause i sådär 20 min för skulle diska. Så Emma har varit duuuktig ^^
Så nu ska jag räkna klart dem 8 sista talen. sen blir det inte i duschen, lägga mig i sängen och slagga till någon bra film. Får se om det blir att snacka med älsklingen oxå :)♥
Tisdag imorron. Alla♥dag.. ska  fira den med Thommy så klart :)♥
Funderar på att köpa nått fint till honom eller nått som han behöver eller vill ha :P
hmmmm.. tror jag har nån ide ^^
Så det blir nog att åka med honom imorron efter skolan. Så ska jag sova där oxå.
Ska bli jääääääätte mysigt ^^♥
Påtala om mysigt och sova. Nu ska jag göra klart matten, lyssna vidare på E.T med Katy Perry så jag kan mysa ner mig i min säng ^^
Puss hej♥
Katy Perry – E.T.
Bilden är till Thommy ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0