2012-02-10

asså jag pallar fan inte

Inget verkar vilja gå bra för mig. Så mycket gräl och allt som verkar komma ivägen.
Känner bara att ända sen i onsdags så har mina ögon bara varit tårfyllda.
Och nu blir jag 18 om bara några timmar och jag sitter med världens deppigaste humör.
Pallar seriöst inte.
Pallar inte gräla med så mycket folk som jag gjort nu och jag saknar Thommy för mkt att jag bli ledsen nu när han måste fixa sin a-traktor så finns inte tid att träffas.
Var planerat att han skulle kommit nu ikväll och det hade varit underbart att få vakna upp på sin födelsedag och särskillt sin 18 årsdag och ha sin pojkvän brevid sig och vara glad för vem man är.
Men så blir det aldrig.
Nej men får väl bädda ner mig med världens migrän som jag fick nu och kolla vidare på QX gaygalan.
Helt plötsligt var det inte lika kul att se det längre -.-
hmm grattis på fördelsedagen Emma, inte kul att inleda den såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0