2012-02-07

Our trip to London!

Sitter nu och har engelska. Ska göra en projekt om att vi ska ut och resa till ett engelsktalande land för en viss summa. Ska ta oss dit och hem och överleva. Jobbar med Emma så vi har döpt vår grupp till Emmax2 xP
Vi har sagt vi ska ta en pluggdag och sitta på max och käka oss tjocka o plugga xD
Är sååååå drygt detta. Man pallar inte sitta vida datan så mkt längre "/ Det är inte som när man var liten xD haha
Efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir nog sticka hem och hmmm göra klart svenskan xD
Känner egenligen för att träffa Sötnosen min men vet inte om han kan. + han funderar på att fråga sina föräldrar om han kan sova hos mig från onsdag till fredag. men men skaar inte att fråga.
Ska messa och fråga han om han vill träffas/ följa med hem efter skolan.
Om han ens svarar i tid xD
Han är ju lite smått seg att svara när han är i verkstaden.
Bara för det avslutar jag en bild på min sötnos♥ puss puss puss på dej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0