2012-02-05

Löööövely!!!

kom hem för typ 2 timmar sen efter en helg hos Thommy. Blivit att ha kollat film, spelat, varit i verkstaden och varit ute och kört.
Åkte till Rydsgård med Fanny direkt efter skolan/jag varit hos läkarn. Blev hämtad av killarna.
Blev massa snack senare, bus och brottandes.
På kvällen kolla man på film med Thommy och han farsa. Catwomen for the win!! :D
Blev nanna kudde sen sådär halv2
På lördagsmorgonen vakande jag av att Thommy skallade mig på näsan xD
Så vaknade med att snabbt ryck sen somna jag om direkt..haha
När kl var sådär halv 8 på morgonen steg Thommy upp o skulle ut i verkstaden o.O
tänker bara så: hmmm kan man inte somna om går man ut i kylan o mekar med A-traktorn. ehm ja normalt tydligen för honom xD
Men jag sov sådär 1,5 timme till ^^ guttans
Sen underdagen stack Jag, Thommy, Fanny och Marcus till St herrestad. Fanny skulle fota hästar.
Doncan direkt där efter så killarna fick som dem vill.. hehe
Hem, så satte sig killarna och  spela litt, jag och fanny satto snacka lite tjejsnack etc.

På kvällen när jag kommit ut från duschen så kommer Thommy och frågar helt plötslig om jag ville med på fest. Och då var ändå kl sådär halv 9. Kände bara sådär : jahap får jag sminka mig igen xD
Så körde vi till Jimmy som hade fest. var där typ till halv 12 sen körde vi hem till Cajsa som fyller 18 idag. grattis till henne :D
Körde dit för att gratta henne vid tolv slaget :D Frick träffa Paulina oxå ^^
Fy vad världen är lite med att alla känder varandra xD
Sen blev det hem och somna till en mysig film ^^
Sen idag stack jag hem vid tolv. Insett jag glömt fan typ hälften av mig själv där xD
Min mobilladdare glömde jag + min vattenflaska och att jag tänkte ta hem min bandana som Thommy fått ha nu typ en vecka men jaja :P överlever ^^
Handen på som sticker ut ur luckan är Thommy som frös när vi var i St herrestad. Så han la sig där och Marcus stängde. Sen var det på med bassen ;)
BACON LÅTEN!!!! Marucs och Thommy har spelat sönder denna låten så kollade upp vem  som gjort den.
Han är riktigt grym ^^

Kommentarer
Postat av: Karro

Oh vad jag är avundsjuk på er just nu, ni har haft så roligt :) Lyllo er alltså!<3



Kram hjärtefis<3

2012-02-05 @ 15:48:40
URL: http://esselte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0