20 september - Rl2011 Fotograferingsdag


Hade skolfoto idag,, var riktigt kul
fotografen var helt random xDtyp att vi skulle tänka våra klasskamrater i vuxenblöja, insmorjda med en ros i munen liggandes på en björnfäll.. WTF!! säger jag bara xD
men kul hade vi ^^ detta är då vår flumild :D ska helt klart ha katalogen och ev egetfoto men vet inte säkert xD

Som ni se på bilden ocå är mitt hår fixat äntligen ^^blev typ rosalila o missfärgat men fint blev det :D många tycks gilla det.. och det gör jag med ^^

börjar inte förrens kvart över 12 imorron så rätt chill. ska ändå in till stan normal tid för ska inom park o lämna böcker och hämta kläder så jag kan tvätta dem :P
måste oxå få en morgon puss av min älskade Eric♥ Saknar han nått så fruktansvärt

Sitter nu och dampar med några från klassen på facebook.
vi är jääävligt trötta alla xD

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0