Malmötripp

Rätt chill dag idag med. Hade hygien där vi blev bjudna på winerbröd ^^ mummss ^^
kvart över 11 sluta lektionen och min skoldag.
Käkade med Malin och Emma sen satt jag och och Emma och snacka ett tag utanför skolan.
Följde Emma hem sen stack jag till ÖP och hälsa på lite kompisar.
Där efter tog jag halv3 tåget med Fanny och Karro till malmö :P
köpte lite saker så jag kan pimpa upp min dataväska ^^
Ska jag göra imorron nog efter jag städat xD

Imorron ska älsklingen komma hit när han vaknat.. får se då när det blir xD
Och imorronkväll kommer min bror hem från göteborg :D yeaaay ^^
Han ska bo hemma i 6 veckor ^^

Nej men nu ska jag spela the sims2 ^^
pöösss
Fick bli en sommarbild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0