Bror kommer hem idag!!!! :D + en fundering


Idag är jag extra glad ^^
Min älskade storebror kommer hem idag och ska bo hos oss i 6 veckor :D
Fatta vad glad jag är.
Visst han anländer inte till svarte förrens 9-10 ikväll kanske men ändå ^^
Ska fråga honom om han kan fixa och färga mina ögonbryn så dem ser bra ut :P
är trött på att behöva Raka/noppa/måla dem varendra morgon så har inte gjort det på ett bra tag xD'

Och inte bara extra glad för det.. utan för att Eric kommer oxå hit idag  :D ♥♥
Jääättteeee glaaaaddd ^^


Fick en sån tankeställare igår angående min sång. Har alltid varit blyg för att sjunga ensam inför folk. Vet inte vrf men är bara så. Vissa tror att jag inte kan eller bara aldrig hört mig.
Har länge funderat på att träna upp någon låt men tänk så är inte min röst så upskattad. Måste oxå ju hitta rätt låt då.. usch. Men vet att ensam kommer allt bara få bli tyst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0