ARG inlägg om fyllegubbar och rätten till djur

Blir så arg på alkolister och nedrans fyllegubbar som ska ha djur-
Skulle lämna Eric igår vid tåger så kommer tåget till malmö.
Av kommer en fyllegubbe med en liten hund som hade åkt åt fel håll så han hoppade av i svarte.
Tågkonduktören bad oss hålla ett öga på honom medans dem ringde polisen.
Vi skulle försöka få honom att stanna kvar på stationen tills polisen kom.
Så kom Simrishamntåget och han kunde inte öppna dörrarna som tur va.

Eric var så underbart snäll och stannade hos mig. Jag var så himmla rädd. Eftger att ha väntat ett litet tag fick jag ringa själv till polisen så dem verkligen kom. Blev så arg och ledsen på samma gång när man såg hur dum han var mot hunden så var så rädd. Begas (hunden) hade flytt från honom innan när han hoppa av tåget så jag sprang och hämtade Begas. inte för fyllegubbens skull utan för begas. Så gav jag han till Eric så länge medans Gubben skullle sätta sig ner för han var nyopererad oxå i benet -.-
Stackars lilla begas var så rädd så han gömde sig mellan Erics ben för att söka skylld.
Sen när gubben höll i begas koppel så ryckte han  hela tiden i det såfort begas ville sniffa nån stans och så. Eric blev skit arg och jag blev jätte ledsen över att se en så rädd hund.
Tillslut kom poliserna och hämtade gubbjäveln och Begas.
Tyvärr kommer han nog få tillbax Begas.
20.35 var allt detta över som tur var.

Är så glad att Eric stannade hos mig. Tack så mkt Älskling♥
Vet inte vad jag skulle gjort utan dig ♥

Asså min åsikt är att om man blir tagen av polisen så jävla berusad, med sitt husdjur,, då tycker jag inte jag man ska få tillbacka det. Särskillt inte om man är så som denna gubben som gjorde Begas så rädd.
USCH säger jag bara

Nej nu´ska jag borsta tänderna sen till tandhyganisten.. Seeeyaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0