Äntligen tryckt på omstart

Nu har jag gått 2 dagar på JohnBauerskolan Bageri,
Trivs jätte bra. inte komit in i klassen än men det kommer det oxå.
Vissa tjejer har jag jobbat med i klassen på svenska och killarna umgicks jag lite med på rast.
Trevligt folk och sen så har jag fått lära känna Karro lite. Jätte gullig trevlig tjej och 'Fanny får jag träffa ännu mer nu oxå ^^ jätte kuuul♥

7 September
min första dag (igår) fick vi börja med att vara i bageriet och göra Choklad(neger)bollar muuums, vaniljkräm och sylt. rätt smidigt och enkelt.
Lunch med Karro och Fancy ^^♥
Sen var det svenska som vi läste massa noveller och svara på frågor. Gick rätt smidigt

Efter skolan gick jag upp i fotostudion till fanny och Karro som höll på med nått fotoarbete.
Karro fick ryggen målad. Tog oss typ mer än en timm för oss att  tvätta bort på toa xD'
Sen stack vi hem till Fanny och käka alla tre. Fanny slet för att laga mat. Själv satt jag o kolla när karro spela Plant VS zombis xD
Gjorde oss iordning sen vid halv 7 stack vi till UG och skulle kolla spelningar (InfiniteDreams tex)
Jätte kul ^^
Sen när jag kom hem halv 11 somna jag som en sten.

8 September
Började med att jag fick släppa iväg min lillebror med taxin för mamma jobba hela dagen idag för att jag skulle få vara med på UG igårkväll. så underbart snällt av min mamma ♥
Sen blev det tanläkarn direkt för koll.. hade tyvärr hål och sen så har jag fått tid till tanhyganist nån gång xD
Sen till skolan och hade service och bemötande sen efter det slutade jag. men stannade och käka lunch med Eric och grabbarna. Sen stack jag och fixa min skoldata ^^ ÄNTLIGEN!!!!
Så nu sitter jag i skolan och bloggar och inväntar på att Fancy och Karro ska sluta för dem ska med mig hem ^^
Fancy iallafall och hoppas på att karro och kan ^^
Have a nice day
pööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0