1 September

Ny månad, ny dag, nya chanser
idag har det varit vääärldens segaste dag i skolan..
bara massa teori och skitsnack -.-

Efter skolan blev det akuttid hos tandläkarn.
inte trevligt att gå dit men landläkarn var trevlig :)
men lagade en tand som hade gått sönder. Då såg dem att emaligen var mkt dålig just på ett ställe.
det sa hon är en tandsjukdom som är sådär vanlig. Kan orsaka att jag lätt får hål där eller att den tanden har lätt att gå sönder där. så ska till tandhygianist nån gång nästa månad. Kan hända att dem måste ta bort den fläcken där just detta felet är.
Sen stack  jag och Fancy till Tommelilla.. skulle in på BoOlsson och köpa pärlor ^^ blev inte pärlor för mig men blev massa annat :P

Imorron blir det skola.. se hur mkt som kommr bli lönt där för mig att göra. 
min grupp ska in i köket och jag har inget där att göra.
Ska försöka hinna att fxa kort till mitt busskort.
Sen efter skolan ska jag med Eric hem till lilla Tomelilla.
Senare ska vi till simrishamn för han ska ha en spelning på BenkaDi.
Funderar på att ta med kameran bara för skojj skull.

Nu ska jag gå och fixa fram kläder ev duscha (igen) sen sova.. är skiiiit trött
pöss Haaaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0