Hjälp mig igenom mor, för du har själv genomlidit det.


Ska jag behöva ha akut ont för att få veta vad som är fel.
Hur orättvist är det. Du säger att om jag har ont..STICK TILL AKUTEN SÅ FÖR FAN!!
Men vad ska jag säga då, jag vet inte vart jag ska ta vägen sen, vad ska jag säga?
Jag vill ju ha ditt stöd som min mor. Du har genomlidit  samma sak.
Men du blev nekad som barn, fel svar, fel diagnos och allt.
och kolla sådär några år senare, det visade sig vara nått helt annat.
För ett årsen blev du fri från det. Men nu finns det risk att ett av dina barn lider av det.
Vill du verkligen att ditt barn ska genomlida det om de är sant?
Allt jag vill är att få veta om jag har det.
Om jag har det så kan ska jag inte tvinga dig att betala operationen för att ta bort det.
Jag tänker inte kräva det från dig.
Det ända jag kräver är att du måste hjälpa mig med allt stöd jag kan få.
Mitt mål är att mina barn, dina barnbarn inte ska lida det samma av detta skitet.
Så snälla mamma.. Hjälp mig igenom detta.
För du förstår inte hur mkt mina tårar faller nu för att du inte stöttade mig när jag verkligen bad om hjälp

Och om inte min egna mor finns vid min sida för att ta mig till akuten?
Finns ju du som läser detta nu för mig då?

För er som inte förstår eller vet.
så pallar jag inte förklara men jag vet att mina närmaste vänner och underbara pojkvän förstå vad jag menar♥


Tränar in lite av min sång jag en gång förlorat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0