Idag och igår

Idag
så jävla awesome lektion vi hade idag.
Gick igenom svaren på läxan, fick ny läxa sen läste vi i typ sådär 15 minuter.
Sen palla inte vår lärare mer så fick vi se film istället.
fick först massa alternativ men så fråga hon om någon hade en film på datan och så räkte jag upp handen direkt för step up3 ^^ så den såg vi på en personlig försäljnings lektion ^^ fett

Igår
hade 7 månader med Eric igår ^^ ♥
Var och shoppade i Malmö med Fanny, Jesper och Eric efter skolan♥
var riktigt trevligt. Gick och till buttricks och köpte halloween dräkter ^^ hittade min och den är perfekt
Men tänker inte avslöja vad det är ;) 
Sen köpte oxå Fanny sin som är skitsnygg och hatar henne för hon såg så bra ut i den :P
Vi var där inne i typ i nästan 2 timmar xD
men nöjda blev vi, sen stack vi till myrornas och skulle hitta lite till jesper.
Men hittade lite till mig och Fanny oxå xD
Fanny köpte en färglad tröja och jag köpte ett par gröna byxor ^^
Sen stack vi o käka på ´SubWay för vi hade lovat Eric det^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0