Snatteri!! Vi bör bli poliser killar :P

Jag, viktor, Anton och Martin var i den nya "turk" affären när vi skulle handla så hade hon problem med kassan så vi försökte hjälpa henne. så ser jag en man kolla på datorerna och sen sträker han sig över disken o tar en data... :o trodde först han jobba där men sen la han in den under skinjackan misstänkte jag verkligen nått. Så sa jag till kassörskan då hade han smitit så Anton o Martin sprang efter honom. Först vägrade han erkänna det. och tänkte bara gå sin väg. Men så tog Anton tag i hans jacka och sa om inte du ger tillbax den så ringer vi polisen.
Han gav tillbax datan och hon blev jätte glad.
Vil blev oxå glada imed vi gjorde en god gärning.
Som tack så sa hon att vi fick ta läsk, choklad vad som bara för vi hjälpte till.

Så jag säger det till alla snatta inte, sätt dit dem som snattar.
Det känns så mkt bättre efteråt
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0