Närmast mitt hjärta


Fick en hemsk magproblemsstund nu i skolan när jag slutat.
Alla tankar om att inte fått nått stöd från mamma har gjort mig så deprimerad hela dagen. Förstår bara inte hur jag orkat med dagen.
Allt jag ville oxå var att inte få vara ensam men blev tvungen att ändå.
Innan jag stack från skolan ville jag ändå säga hejdå till Fanny o Karro samt blev det Eric♥
Men glädjen i mitt hjärta varade inte länge. Fick så ont att mina ögon började rinna.
Därför ska jag skriva detta inlägg för att skriva berätta hur mkt ni tre betyder för mig.
Närmast mitt hjärta♥
Fanny♥
Karolina♥
Eric♥


Fanny♥
Du är verkligen som en mamma för alla. Du är som en mamma för mig.
 Men det är för att du har så stort hjärta♥
När man verkligen behöver någon att snacka med så finns du alltid där för en.
Tröstar en när man gråter, skrattar när man är arg.
Känt varandra nu sen lite innan sommarlovet. Ett av dem bästa valen av vänner jag gjort.
Idag när jag skulle säga hejdå till dig kunde jag inte hålla gråten och smärtan inne längre när du frågade hur det var. Vill inte ljuga om hur jag mår s det kom via tårar. Men du gav mig en del av den styrkan som jag behövde för att iallafall kunna ta mig hem. Du är en av dem bästa och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta min älskade ginger♥ Love you♥

Karolina♥
Inte sist men helt klart minst, men stort hjärta har hon.
Trotts din kommentar som inte var så passande då jag mådde kasst så gjorde det mig ändå något gladare.
Och vem kunde tro att det skulle bli såhär bra vänskap mellan oss två.
Ångrar inte en sekund nu att jag stannade upp vid "horhuset" när jag hörde Fannys röst.
Där efter den tiden isåg jag att du faktiskt var en trvlig tjej.
 Och se nu en vänskap man aldrig det skulle bli.
Följe var dag från bussen och lunch ofta du och och
 Fanny.
Den lilla familjen med Mamma, stora- och lillasyster/smurfen ^^♥
Plats i mitt hjärta har du oxå Karro♥Bara så du vet

Eric♥
Nu är det sist men inte minst.
Men ett stort hjärta har du oxå♥
När du idag sa att du kunde till och med offra att följa med mig in om det blir av tycker jag var mkt gulligt av dig trotts allt som kan hända♥
Inget tvång att du ska vara med, vill bara att du ska finnas vid min sida när jag väntar på min tur och resultat♥
Du är en stor del av mitt hjärta, en mkt stor del♥
Aldrig trodde jag en kille skulle få mig att käna mig så levande trotts min oskerhet med mig själv.
Du gjorde mig glad innan idag när jag hade som mest ont och nu vill jag inget annat än att få krama om dig♥
Du gör mig hel och jag hoppas på att jag kommer få bli det oxå♥
Älskar dig mest av allt Eric♥ Du sitter närmast mitt hjärta♥(tsm med karro o fanny;) ♥)


Kommentarer
Postat av: okänd

otrogen är han allt oxå!

2011-10-26 @ 20:18:55
Postat av: Anonym

yepp det är han

2011-10-28 @ 23:29:14
Postat av: okänd

hoppas tösa biten fattar det snart :/

2011-11-06 @ 12:36:04
Postat av: Anonym

jadu man kan ju hoppas, det är ju synd !

2011-11-14 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0