18års fest eller inte?!?!?

Fick så tankeställare igår angående min 18års fest.
Imed jag fyller år på vintern(februari) så finns det altid risk att folk blir insnöade eller sjuka.
Har typ varit så sen shaaa ALLTID!!!
Så jag har planerat att ha det på sommaren typ 2 dagar efter jag kommer hem från Spanien 29 eller 30 Juni
Men ju mer tiden går trotts att det är långt kvar så kommer hör man redan nu att folk inte kan komma.
Och det är typiskt folk som verkligen betyder för mig o är så underbara vänner.
Visst har jag fler vänner men är lixom redan uppe i typ 9 kanske 10 som ska antingen till P&L, eller jobba
och bara typ 10 till som själv är utomlans o kommer hem bara några dagar efter
Jävla skit.
och morsan som säger att det är bra att planera långt tidigare för då vet folk.
Jovisst. märker det.
Känner lixom redan nu att jag vill ställa in det.
Men imed det ska vara min 18 årsfest o mammas 50 så vill jag inte sabba för henne.
Så vet inte om jag ska bara låta det vara och vara halft nöjd med en fest som vanligt eller om jag ska fråga mamma om vi kan flytta den typ1-2 veckor framåt.
Usch hoppas det löser sig annars pallar jag inte

Påtala om fest så ska jag till degeberga snart på 17 års fest för Kevin.
Ska väl bli trevligt.
Så får väl gå o fixa det sista.
 see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0