ooooh fuck -.-

ligger just nu och är allmänt deppig fast jag bör vara nöjd och över lycklig.
Imorron ska jag får svar på om blodprover är positivt eller negativt
för lever o socker prov.
Tanken som läkaren sa var att han skulle ringa om provsvaret(imorron asså) sen boka ny tid att diskutera om det den ev. boka tid för gaskupi.
Men NEJ. för nu innan ikväll så kolla mamma posten och då har läkarn redan fixat gaskopitid.
Asså visst detta är vad jag väntat på i snart 3 år men nu när jag inte var beredd på det 'r jag skit nervös och vill verkligen inte nu.
och såklart nu efter fått veta detta mår jag skit kasst o sviiiin ont i magen.
OCh tro fan oxå att mamma inte berättat allt om hur en gaskopi går till, vilket inte gör nått bättre.
Nu vet jag typ allt i detalj.

För att försöka bli lite gladare så lägger jag ut en bild på någon som göra mig så glad att jag
inte önskar nått annat just nu än att han var här och kunde trösta och få mig på skratt humör igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0