Ännu en dag i dimman.... INTE DEN DIMMAN!!!!!!!

jahapp ännu en dimmig dag..
Tjohoo!!
Känns som man är med i filmen The mist och snart kommer alla konstiga varelser från det svarta hålet o käkar upp oss. Fett!!!

Men men nog med gnäll.
Ska snart in till stan ed min lillebror. ska luffa runt lite med honom tills han ska till bellabacken kl2. Imed bägge mina föräldrar jobbar/är på kurs är det jag som får göra det.
Men men det är inget man lider av.
Senare oxå vid typ ett kommerGabbi oxå in till stan och håller mig sällskap.
Ska även till Tandhygianisten kl3.. BOOORRRIIING!!!'
Sen blir det luffa runt med Gabbi på stan och ev med Alex.
Efter 5 nån gång ska jag klippa André. får se hur det blir. höhöhö
Får bli en bild på Älsklingen bara för han är så söt ^^♥
Bilden är från Sjöbomarknad och säger oj va smått "kort"hårig han va där :P
men alltid lika söt ^^♥

Kommentarer
Postat av: den som vet.

han är trogen fattar du inte det?

2011-11-06 @ 21:02:44
Postat av: den som vet.

han är otrogen fattar du inte det!"!!

2011-11-06 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0