tack så jävla mkt för stödet mamma :(

satt och diskuterade jobb innan med mamma och pappa
Så kände jag att jag kunde lika bra berätta för min pappa att jag sökt jobb på M.....
Han tog och sa som vanligt: jaha jaja oki.

Jag är ju jätte spänd nu med om jag får jobbet.
Så berättade jag oxå för dem att en jag vet som praktiserat där kanske oxå kanske skulle söka in så då har jag någon i min ålder som oxå kanske ska jobba där.
Och ja vad tror ni mamma säger då.
Mamma: jag då kommer hon nog säker få jobber förre dig, så du får stå i kö.

Kännes verkligen bra nu :'( inte bara att jag är sjuk utan nu ska jag behöva oroa mig för att inte få jobbat.
va Fan skulle du säga så mamma när jag var så glad.
Hade inte det varit för att min röst är borta för tillfället hade jag fan skrikit halsen av mig då.

Känner mig så kass nu. Kommer säkert aldrig få jobbet nu bara för det.
Kan ju lika bra söka jobb någon annan stans nu eller ge upp.


Om jag hade fått välja början av mitt liv i tonåren hade jag försöka att välja att aldrig bli kär. Delen av av livet som bli fylld av så mycket glädje. Men som också är den största delen av livet man känner sorg och svek. Förlita sig på den man älskar mest som en dag hugger det djupa såret i hjärtat på en. Med den ring han en gång satte på ditt finger och sa vill du bli min.   Känner inte att killar ibland går att lita på. Kanske skulle försökt med tjejer? Men efter ren känsla känner jag inte att tjejer inte går heller att lita på. Tron för att människor kan vara ärlig på en försvinner medans man växer. Lixom tro tron man har att allt skulle bli bra igen. Tiden lever så länge man tror. Men  just nu känner jag den vilsna känslan som sätter sig i magen när jag tänker. Tankarna som strömmar från hjärnan, magen, hjärtat och vidare i mina ådror. Finns ingen anledning till att säga sig oälskad men känna sig tom finns alltid i hjärtat.  Så tänk på det innan ni förlovar er med den ni verkligen tror är den rätta. var helt säker. Kan vara samma dag som han/hon säger att han älskar dig så otroligt mycket och att vi säger ni ska vara tillsammans för alltid men så rätt var det är så lämnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0