Miiin helg

Skön helg! och då menar jag skön. höhöhö (ta det inte fel) :o
skriver allt nu imed jag inte haft chans att skriva dag för dag nu under helgen :P

Lördag
Första man gör när man stiger upp på en lördag är såklart att gå ner o käka frukost ju.
Men nej inte jag.
Första mamma säger till mig är att hon och jag skulle in till stan och shoppa.så jag fick ingen frukost :o
I stan då handlade jag present till Älsklingen och hans syster. imed dem skulle firas på söndagen.
efter allt shoppande blev det hem till mostern min och dricka kaffe, då hade jag fortfarande inte fått någon frukost :o men var ändå inte hungrig. Blev bra med kaffe  ^^
Sätt där fram till 12 sen körde vi hem. Fixa lunch så de fick bli min frukost xD
3 körde jag och mammy in till stan igen. hon skulle jobba lite tidigare så jag stacka till stationen i ystad redan då. 4 gick tåget.
Kom till lilla Tomelilla.  Älkslingen försökte få mig att åka longboard igen. men var inte lika lätt när det var smått uppförsbacke xD
Blev sen Massa film och mys ^^ ♥
Lyssnade på nom nom låten ^^ såå gullig♥
och så fixde Eric så jag kunde få hem lite musik o med allt försvann med min gammla dator.
Tack igen älskling♥ du är bäst♥
Eric har fått mig desutom att börja läsa en nya bok. Eragon!
Ni känner säkert igen den :)
Sen somnade Eric "tidigt" så jag satte mig o försökte börja på boken :)
Sen gick ja och la mig med ^^

Söndag
Vaknade redan vid halv 9 av att jag kände iaktagelsen. och när jag öppnar ögonen ligger den mest underbaraste kille brevid mig och tittar. jävla staker xD
log och mös lite sen steg vi upp och käka frukost.
vid 11 började jag fixa till mig lite så man inte såg allt förjävlig ut.
Kom gäster runt kl 13.00 massa trevligt folk :)
Sen runt 17 tiden hade folket redan stuckit. snabbt kalas xD
Sen blev det film och mys med Eric till jag skulle hem.
Satt och läste vidare på tåget hem och sen när jag kom hem oxå.
Somnade med boken i fejja xD

det var min helg.

Avslutar detta inlägg med Nom Nom ^^ ♥




P.S funderar på att färga håret brunt.. vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0