Spelningen 9 Mars på UG ^^

Här kommer lite bilder från onsdagens Spelning och lite mer på UG ^^ :P

Jag och Tobbe xD

Alex, Fredde och Tobbe ^^

alex, Fredde och Eric ^^

Jag och Marcus

haha jag och mina skuma miner xD, lixom kollar man på alla bilder på mig denna kvällen har jag ingen "normal" min xD hahaha + jag ser naken ut på denna bilden xD

Första bandet:  Fake Messiah
sjukt bra band från Malmö^^

sångaren i Fake Messiah

Men bandet jag kom för att se Heter Infinite Dreams och här kommer lite bilder på bandets medlemar och lite till ^^

Sångaren heter Nick  =)

På gitarr har vi Natanael =)

På bas har vi min kompis Eric som har världens bästa efternamn.
Fast han  har K och jag har Ch så jag är bättre ;D ^^ haha xD

Och sist men inte minst Ashab som är trummis ^^
Blev jätte nöjd med denna bilden =)  synd bara att inte hela bandet är med
men men kommer fler chanser =)

Sista bandet var Obsnene Optional. Tog inte så mkt bilder där.

Mitt underbara lilla sällskap den kvällen var Lina ^^ <3

Avslutar med bilden jag tog på UG ängel ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0