Sakanr dig redan Eric <3

Sovit så sjukt dåligt inatt trotts jag hade världens underbaraste brevid mig. Men det var väl bara för tankarna om att detta var vår sista natt tsm på länge.
och han skulle jobba idag med så han fick åka redan kl 8 nu i morse :(♥
Han har inte åkt till Dalarna än men ändå känner jag att ja kommer saknar honom så sjukt mkt♥
Du är mitt allt eric ♥

---------------------

Idag händer inte så mkt, ska in till stan nu vid 10 för våra hundar ska till veterinären och få sprutor.Linus värsta mardröm

 Efter det ska vi till specsavers och hämta mina glasögon. Fick sms igårkväll att dem var klara typ 15 min innan dem stängde så kändes inte lönt att försöka köra in -.-

sen vet jag itne mer vad jag ska göra idag.Hoppas på bra väder för jag vill ligga och sola och läsa vidare på min bok :) ♥

♥Älskar dig med hela mitt hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0