Heeeeej Alla Kyckingar

Sorry att jag har varit såå dålig på att uppdatera.
Haft tankarna på andra håll :P
Har grillat massa med vänner, varit med familjen, solat, jobbat och m.m.
Men ska bättra mig :P

Igår var jag och grillade med lite folk. dem flesta från JB xD
Träffade desutom 2 barndomskompisar. Simon och Jack. 2 brödrar jag "kände" på Svarteskolan när vi var små ^^
Simon och jag gick i samma klass men sen bytade han skola och vi snackade inte mer då.
Men igår var dem där och då påminde jag dem ^^ fy vad vi skrattade åt det.  Dem kännde inte igen mig alls :P
snacka om bevis på att man förändrats mkt sen man var liten :P
Men kvällen var bäst, jätte skojj med skojjigt folk.
det ända som itne var bra är att jag trampade på en varm kolbit så brände mig under foten.. Fyfan vad det gjorde ont.

Idag ska jag och fanny till Malmö♥ skojj skojj
Ska in till Ytown med 1 tåget för jag ska till restaurangen jag jobba på häromdagen och hänta nått kuvert. antagligen r det lönen. Sen ska jag och Fanny ta 2 tåget mot malmööööö!!!! :D
vi ska göra stan osäkertn ;D höhö 
Ne men vi ska gå runt och Chilla ^^ Luffa runt :)
Ska bli skojj skojj

Är jätte glad över en sak.
Eric kommer hem nu på Söndag :D jippiiiiii!!! ♥♥♥
Och jag behöver inte vänta tills fredagen efter för att få träffa honom för han ska komma hit efter sitt jobb och vara med mig. sova här och allt :D ♥♥
Längtar sååååå jävla mkt ♥♥


Påtala om jobb så ska jag oxå börja jobba snart. Blir kanske antingen imorron (torsdag) eller på Fredag.
Så det ska på ett sätt bli skönt att börja och få det gjort. och ju snabbare vi blir klara med allt så större chans är det jag kabn fööja med Eric och hans familj till Sjöbomarknad på torsdagen. Så slipper jag förlora dem lönepengarna :D  Guuttt (om det blir så.)

Men nu ska jag gå ch göra mig iordning :)
Ha det bra alla små kycklingar

♥♥♥♥♥♥Älskar dig mest Eric♥♥♥♥♥♥



bara för att jag ska till malmö idag och att jag längtar efter Eric tog jag en bil på när Eric och jag är i Malmö ^^  ♥♥
Peac!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0