En ursäkt är allt jag begär

Sitter och tar det lugnt nu efter en stressig och nervstressig start på dagen.
Blev lite "smått" gräll tyvärr med pappa idag så det sluta med hårda ord som högg i hjärtat igen.
Och allt detta bara för att det var något fel på datan som jag inte kunde fixa eller förklara på rätt sätt tydligen.
Sen efter lite ihopkopplingar och omstartning så lyckades jag fixa datan. Så känner mig glad över det att jag dög till något. Men än har man itne fått någon ursäkt från pappa för det han sa till mig.
Tycker väl att någon gång måste han verkligen be om ursäkt, annars känner jag inte att det kommer vara någon kontakt mellan honom o mig när jag väl inte finns mer i huset.



Det är tisdag och jag har sjuuuukt tråkigt -.-'
om lite mindre än en timme kommer erick hit♥ LÄÄNGTAR!!!!!!
Detta kommer vara sista natten tillsammans innan han åket upp till Dalarna.
Sen jobb direkt efter han kommer hem.
Så om jag räknat rätt så kommer vi inte ses på 3 veckor & 3 dagar. Typ 23 hela dagar utan honom :'( ♥
Kommer saknar han så sjukt mkt ♥
 ♥Älskar dig Eric♥
Du lyser upp  min dag♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0