Har varit en liten Ängel idag känner jag (A) <3

Farsan stog inte ut med att vänta och inte kuna kolla sin FB så i torsdags, dagen efter vår förra dator gick sönder i åskan stack pappa in och kollade på en nya data. xD
Snacka om datanörd då :P 
Så jag har varit duktig och kopplat ihop den och fixat ^^
*stolt Emma* (A) ♥


Har och varit snäll till mamma och gjort vildsvinsköttfärs till henne så hon får middag med sig imorron när hon ska jobba hela dagen. Så fina bilder det blev oxå xD
snygg outfit, Line, förkläde och bikinitrosor xD
dolde min rumpaaaa på mittenbilden xD


Imorron kommer min älskling hit
är typ kanske nästsista gången jag träffar honom innan han åker till dalarna nu på fredag :(
Hur ska jag klara mig utan honom i mer än 2 veckor!?!?!?! :o ♥

Nu ska jag väl göra nått mer vättigt sen vet jag inte mer, ska väl duscha kanske ♥
bye bye


Älskar dig med hela mitt hjärta Eric♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0