Criss Angel!!!!!!

Dem senaste kvällarna har jag kollar på programet Mindefreak.
Programet där den berömda Criss (christopher) Angel vågar utmana dödens lekar.
Han är heeelt sjuk.
Leker med döden och är samtidigt en av världens mest mystiska och bästa trollkarar.
Han har till och med slagit Hodini!!!
Han är heeelt klart min nya idol :D

Han motto är bara ett ändå ord
Belive
Simpelt, enkelt att man alltid kan försöka

Lägger upp lite av han trollerier och dödskonster... kolla om ni vågar ;)


I denna blir han överkörd av en bulldoser tror jag när han ligger på krossatt glas
Lyckas ta sig ut ur en skåpbil som håller på att sprängas
Knytter låss sig när han släppas efter en fyrhjuling

Sväljer ett mynt och får ut det på ett oväntat ställe (och det är inte röven eller munen igen)


Trollar fram folk helt oförklarligt

Tycker han är helt otrolig :)

Visst många tänker säkert såhär nu när ni sett det,, åååh han gör si och fuskar så. men vet ni håll det för er själva. Bara för ni inte kanske har nån fantasi så. :P


Här är en bild på självaste Criss Angel och hans lilla kisse som jag inte minns nament på

Man kan ju inte heller säga han är ful xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0