3 Juni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

Sitter nu hemma och tar det lugnt.
Solat typ hela dagen.
Blivit jätte röd så det kommer bli en fin bräna =D
Började här hemma och låg lite vi poolen sen stack jag till saltan med Lina, Issi och Sebbe ^^
Hade svin kul :)
Nu är moster och hennes man här och vi har grillar. Jätte gott gott ^^

Imorron väntar en trevlig dag ^^
Ska in till stan vid två och träffa älsklingen♥, Bandet och Mikke :)
Sen på kvällen ska Jag Eric, Natanael och Mikki på bio :)
Se nya Xmen first class. ska bli grajjt ^^
Sen sover alla över hos natanael till söndag :) kul kul kul

Nu ska jag dra och avslutar med en ny låt jag precis hitta på en väns blogg ^^ helt okej faktiskt fast dem ser roliga ut, men gillar ändå videon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0