På restaurang Mando

Massa gott på Restaurang Mando ^^
Glömde ta bild på huvudrätten men jag år plankstek med pomesfrites
Skit gott. Jag rekomendeara att om ni ska ut och äta i malmö så gå på Mando's och ta deras plankstek ^^

efterrätt enHaha och dennis är ett kräng xD
Alla på bild utom mamma som fotar  till höger: Dennis, Pia (paret vi åt med) & Louise min syster    Till vänster:Jag och pappa
TillVänster: Jag och pappa          Höger: Dennis, Pia(paret som var med) & Louise(min syrra)
Mamma som fotar

Taaack för en skitkul kväll alla särskillt Dennis & Pia som var med och fixade mammas överrasknign och såklart min sklart min syster som kom med ideen och betalade allt  ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0