Mys med Linus & Skrållan <3<3<3

:)Nu ska jag nog sova/mysa lite med min söta bebis Linus och min lille adoptivson Skrållan.

Skållan är min katt som jag oxå kallar skrället bara för att han är MYCKET störig och bitchig ibland xD
Han är en 2 snart 3 årig knass katt som vi fick när han bara precis var 2 veckor gammal. En gammal vän till mig kusin hittade en liten gnällspik i som motorhuv som vi tog hand om.
Han är uppfödd på flaska och utan riktig mamma. Men med tack av en kompis som hade honom i 2 veckor när ja var utomlans så lärde han sig att ta hand om sig själv. Men inte av bara katter utan hunder oxå så ni kan tänka er hur han är ;D

så ser han ut nu :)

Detta är Linus min underbara lilla Bebis som jag har haft i 6 månader nästa fredag ^^ Massa mys, kramar och pussar på honom <3<3<3
Älskar dej min underbara lilla vovve<3 Mitt söta hjärta som håller mig uppe med sin söta lilla nose, sin vifftande svans och sina undertbara svarta ögon<3
linus min bebis <3<3massa mys <3
Men ska sova nu godnatt på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0