första bloggen första skriften

Typ första bloggen jag har och skitver i.
Tänkte jag måste ha något att göra mom dagarna iställer bara för att skitta och dregla.
Kommer kanske vara lite seg nu imed jag inte är van vid att blogga. Har mest hållt mig till bdb och facebook.
Men men så är livet. men bara så ni vet om jag inte skrivit på typ 4 dagar så betyder inte det att jag har slutat. Börjar nog inte precis som visa andra göra med att skriva var dag flera gånger om dagen. Det kommer bero på hur många som kollar och komenterar min blogg oxå =)

Har ingen annan bra bild på mig just nu.  Har precis  färgat håret som skulle blivit svart men blev lila istället xD  Men är nöjd ändå

Idag ska jag och mamma iväg vid 4 och hämta hennes kompis hund som varit på hundpensionat.  Lille söta Newton ^^ Han är såååå söt. liknar  typ lassie fast är ingen collie. Sen ska vi ner till hennes affär och hämta lite saker sen ska jag till en kompis lägenhet och fixa lite där. Imed att han är och jobbar i USA/Texas nu i 3 veckor. Hörde att dem hade typ 23 grader där -.- blev så avundsjuk. Men men får se om jag skriver mer om dagen senare.

Byyyyee ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0