27 Januari.. en dag av röra.

Toppen start på dagen. Ibland har jag sovmorgon på torsdagar ibland inte. Denna torsdagen trodde jag att jag hade det men när jag väl vaknade av min lilla valp så kom jag på att jag hade mentorstid idag -.- Jippi!! NOT!!!
Så jag försov mig till 06.40 och jag hatr att stressa på morgonen.
Så när jag väl kommer till skolan säger min lärare att det egentligen inte hade varit lönt med mentorstid för det var bara jag som kom. Amandra hade försovit sig och Pavel va på svenska 2. men han kom inom och fick papper.

Kom till Svenska/engelska fick redan på att vi hade bara denna lektionen och matte sen sluta vi. Så kl 11 slutade jag skolan. känns lönt att ens stiga upp? xD
När jag sluta väntade jag på Elly för vi skulle äta. Sen började hon och då hade Frida lunch så då åt vi oxå. Lunch 2 ggr. blev mett så hade inte precis nån aptit senare (ändå ingen god mat i skolan)

Stack där efter till min kompis lägenhet för att kolla till den och fixa imed att Dennis(min kompis) är i USA i 3 veckos med jobbet. Så städa sen tillbax till skolan för att göra frida och elly sällskap till bussen :) mycket skratt och kul. Medans jag väntade på att dem skulle sluta så satt jag med Mateuz och Pavel + en annan kille jag inte minns namnet på xD

När jag kom hem var det chill, laga mat med familjen och snacka lite med min syrra som är hemma från oslo.
Sen vid 7 tiden kom Max (syrrans gammla klasskompis) och hälsa på. Mycket roligt. ^^ Blivit jätte bra kompis med honom känner jag.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska sova eller inte. är inte trött men ändå är klockan snart 23.15
Jaja får se =)
SEEEE YAAAHH      

Föresten det är nu 15 dagar kvar till jag fyller år ^^ hööhöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0