Gårdag till Idag :P

Igår var det en mkt bra dag för mig. Vanliga fall när min familj åker till Tyskland väljer jag att inte hänga med för tycker det är tråkigt med att bara åka runt för att dem andra ska handla massa sprit och sånt sen ska man sitta i trängas med det hela vägen hem, SÅÅ Nooo thx.

Jag stannade istället hemma och träffade Eric =) <3
Hade en awsome dag. Mycket snack o film. Synd bara dagen gick så fort. Hade kunat snacka hela natten annars  ^^
ajah var kul sålänge de vara. Hade jätte kul iallafall så saknade honom när han hade åkt. Men kommer fler gångre ^^

Idag har jag ingen aning vad som händer. funderar på att fota lite men vill ha något bra motiv. Syrran tog med sin systemkamera hem för ja skulle låna den ^^ nice nice
Men annars blir det ta de lugnt väl, skola imorron  -.- yeeey?, så ska vila upp mig idag oxå så jag känner mig bra imorron




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0