chacha

Igår var dagen bäst
Visst skolan va döööö trist men blev MYCKET bättre på kvällen ^^
Kom hem vanlig tid vid 4 sen kl 5 smsade både Oskar, Bella och Marcus att dem ville jag skulle komma in till UG och träffas :)
Blev mycket snack och bus skojj med roligt folk, fick lite nya kompisar T.ex Eric.. jätte schyst kille och många fler.Känns skönt också att få ha börjat umgås med Marcus igen :) var ju et tag sen :P

Sitter nu i skolan och har slutat. Sitter och väntar på Elly och frida. Sen ska jag hem och fixa lite inför  lördag. Då ska vi fira mig med släkt och vänner :P Föööör imorron fyler jag åååårr ^^
Grattis till mig ^^

Den ska firas imorron med bästa tjejerna Frida och Elly
Dem ska "kidnappa" mig hem till Elly sen vet jag inte vad som ska hände där x)
Ska bli spännande.

Nu ska jag vandra runt lite på ÖP och se om jag hittar något att göra eller någon att snacka med.
Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0